BERRASU ADA’dan İNCİLER 3 ( Renkler)

Abone olduğumuz ve aylık olarak bize kargo yolu ile ulaştırılan Adım Adım dergimizin bu ayki sayısında renkler konu edilmiş. Bir erkek çocuğunun kıyafetindeki renkler uyaklı şiir ile müzikal bir şekilde soruluyor.

Ne renk pabucun Ali /siyah siyah gibi.

Ben önce müzikal olmadan direk sordum. Sonra kendi giysilerindeki renklere göre uyarladım. Berrasu’ya soruyorum. (A=anne  B= Berrasu)

A. Berrasu bu sayfada gördüğün erkek çocuk ile ilgili sorular soracağım. Çocuğun pabuçları ne renk?

B. Pabuçları siyah anne.

A. Şortu ne renk?

B. Şortu mavi

A. Çorabı ne renk?

B. Çorabı durrrrrrrr rengi

A. (içimden Hıııı! diyorum)

Anlamadım Berrasu. Çorabı ne renk?

B. Çorabı durrrrrrrr rengi

A. (Beynimden saliseyle yarışacak kadar hızlı fikirler geçiriyorum. Kırmızıyı bilemedi. Hemen pekiştirilmeli)

Çocuğun şapkası ne renk?

B. Yavaşla, hazır olllllllll   rengi

A. Kızım ço-cu-ğun şap-ka-sı ne renk? (Sorduğum yerde bir taraftan da aaaaa kıyafetlerdeki renkleri başka bir konuyla-bilgiyle birleştirmiş diye hızla yine düşünüyorum. Gülümsüyorum emin olmak için diğer soruya geçiyorum)

A.Çocuğun tişörtü ne renk?

B. Geççççççççç rengii

Kendince çok güzel espriler yapmaya başlaması hoşuma gidiyor.

Trafik işaretleri ile kıyafetteki renkleri eşleştirmiş. Yine uzayda yaşam bulmuş bilim adamı mutluğunu yaşadığımı hissediyorum. Bir bilim adamı da uzayda yaşam bulursa benim kızımın yaptığı hoş ve ilginç davranışlarda duyduğum mutluluğu yaşayacağına eminim. Ben onlardan önce bu duyguyu keşfettim.

(Not: Berrasu Ada 2 yaş, 6 ay, 2 haftalık)

BERRASU ADA, KİTAPLAR kategorisinde yayınlandı. Etiketler: , . Leave a Comment »

Yorum Yapın

