Yeni Yıl Bingo (Tombala) Kartları Hazırladım…

Yılbaşı gecesi Berrasu’nun aile ortamında eğlenceye katılması için tombala (bingo) kartları hazırladım. Baskısını nasıl yaptırsam diye birkaç fikir ürettim. Kağıt gibi incecik bir oyun kartı cazip olmayacağı için yarın onları ozalitçide bastıracağım.

Yalnızca yeni yıl temalı değil, en sevdiği çizgi filmler temalı tombala kartları da hazırladım. Fırsatım olursa kartlar boyutunda ahşap kestirip üstüne renkli kartları yapıştırmak istiyorum.

Evde birçok kart oyunu hazırlıyorum. Kartlar biraz dokulu yani kalın olunca daha zevkle oynanıyor. Ayrıca hem daha uzun süre yırtılmıyor hem de daha kolay muhafaza ediliyor.

Her ay aldığımız Meraklı Minik Dergisi’nin kağıt aktivitelerini de yapıyoruz. Uzun süre muhafaza edip sık sık oynamasını istiyorum. Ama yapmamız için verilen kart oyunlarının zarlarını yapmak oldukça zor. O kadar uğraştıktan sonra yaptığım zarların kullanım ömrü de çok kısa oluyordu. Bende fikirler ürettim. Öncelikle zarların içini doldurmaya başladım. Gazete kağıtlarını ya da peçeteleri buruşturarak zarın içini doldurdum.

Yapıştırarak kapattığım zarın çevresini şeffaf kalın ambalaj bantı ile sardım. İçi dolgulu olduğu için en ufacık darbede şekli bozulmuyor. Üst koruması sayesinde de yırtılmıyor.

Çocuklarınız için siz de hazırladığım bingo( tombala) kartlarını kullanabilirsiniz. Çok farklı bingo alternatifleri istiyorsanız buraya tıklayınız. Bütün özel gün, ay ve mevsimlere göre hazırlanmış bingolar bulabiliyorsunuz. Üstelik renkli ve siyah beyaz alternatifleri var. Hatta okul öncesi çocuklar için yalnız resimli bingolar kullanabileceğiniz gibi okuma yazma bilen çocuklar için yazı ile de oyunlarınıza heyecan katabilirsiniz.

Umarım Berrasu bu hafta boyunca yaptıracağım yeni yıl temalı aktiviteleri sever…

AKTİVİTELER kategorisinde yayınlandı. Leave a Comment »

Yorum Yapın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

Diğer 404 takipçiye katılın

