İLKÖĞRETİM OKULU SEÇİMİNDE NELERE DİKKAT ETMELİYİM?

Bugünlerde çocuğu okul çağına gelmiş arkadaşlarımdan en sık duyduğum soru İlköğretim Okulu seçiminde nelere dikkat etmeliyim? Bu sorular üzerine kendileri ile paylaştığım düşüncelerimi burada da paylaşmak istedim.

Çocuğunuzun dünyaya geleceği haberini aldığınızı daha dün gibi hatırlıyorsunuz. Hamilelik süreci, doğum hikâyeniz, ilk gülümseme, emekleme, ilk adımlar, ilk sözcükler, ilk oyun grubu tecrübeniz, ilk kreş deneyimi, ilk anasınıfı tecrübesi derken zaman akıp geçti. Anne baba olarak çocuğunuzun büyümesindeki her adımı zevkle heyecanla izlediniz, paylaştınız, tadını çıkardınız.

Bugün daha farklı bir heyecan içindesiniz. Çocuğunuza bir ilköğretim okulu seçimi telaşındasınız. Her kafadan bir ses çıkıyor. Kimi annelik-babalık tecrübesine dayanarak size akıl veriyor, kimi eğitimci kimliği ile bilgilerini paylaşıyor. Kim bilir daha şimdiden neler neler öğrendiniz. Aklınız iyice karıştı.

Çocuğum yılın son aylarında (eylül-aralık) doğdu acaba zamanında okula başlatsak mı yoksa bir yıl sonra mı başlatsak?

Devlet okulu mu, özel okul mu?

Mahallemizdeki okul mu, X semtindeki o meşhur okul mu?

Tam gün eğitim-öğretim yapan okul mu, yarım gün eğitim-öğretim yapan okul mu?

  • Çocuğum yılın son aylarında (eylül-aralık) doğdu acaba zamanında okula başlatsak mı yoksa bir yıl sonra mı başlatsak?

Bir süre önce Blogcu Anne çocukların okula başlama yaşı ile ilgili tereddütlerini paylaşmıştı. Kendisi ile paylaştığım düşüncelerimi bloğunda iznimi alarak yayınlamıştı.Yazıya buraya ya da buradan tıklayarak ulaşabilirsiniz.

OKUL SEÇİMİNDE NELERE DİKKAT ETMELİYİM?

1. ANNE VE BABA  BİRLİKTE KARAR VERMELİ.

2. ÇOCUĞUNUZ İLE İLGİLİ BİR SWOT ANALİZİ YAPMALISINIZ. Nedir SWOT analizi?  (İşletme yüksek lisansımı stratejik yönetim üzerine yaptıktan sonra SWOT analizini yalnızca işletmelerin değil, her insanın hayatındaki her konuda yapmasının gerektiğini fark ettim.)

Aşağıda “ÇOCUĞUNUZUN başlığı altında çocuğunuz ve yeni okulu ile ilgili kriterler belirleme soruları bulunmaktadır.

Ç Kişilik özelliklerini listeleyin.

O Güçlü yönlerini belirleyin. (Asla kaybetmesini istemediğiniz güçlü yönleri)

C Zayıf yönlerini belirleyin. ( Geliştirilmesi gerektiğini düşündüğünüz yönleri)

U

Ğ Eğitiminden beklentileriniz nelerdir belirleyin.

U Eğitiminde kesinlikle olmasını istediğiniz unsurları belirleyin

N Eğitiminde olmasa da olur dediklerinizi belirleyin.

U Eğitimi ile ilgili listeyi anne ve baba olarak ayrı ayrı hazırlayın.

Z Eğitiminde olmasa da olur dediklerinizi kendinizin nasıl karşılayabileceğinizi düşünün.

U

N

Strengths (Güçlü yanlar)

Weaknesses (Zayıf yanlar)

Opportunities (Fırsatlar )

Threats (Tehditler, tehlikeler

3. OKUL GÖRÜŞMELERİNE ANNE+BABA BİRLİKTE GİDİN.

4. OKULLAR İLE İLGİLİ GÖZLEMLERİNİZİ AKLINIZDA TUTMAK YERİNE NOT EDİN.

Birçok okula gideceğinizi unutmayın bir kriterler çizelgesi hazırlayın.

(Not: Okul gözlemlerinizi küçük bir SWOT analizi çizelgesi ile not etmenizi özellikle tavsiye ediyorum. Özellikle birkaç okul arasında karar vermek zorunda kalacağınızı düşünerek son karar aşamasında bu çizelge size çok yardımcı olacak.)

Okulun adı:      Semti:     Web adresi:    Telefonu:      Kiminle görüştüğünüz:

Okulun en beğendiğiniz(Güçlü)  özellikleri       

Okulun en zayıf özellikleri

Okulun (dış çevresinin) fırsatları             

Okulun (dış çevresinin) tehditleri:

5. OKULLARIN İSİMLERİNİ BELİRLEYİN: Devlet okulu mu özel okul mu? Mahallemizdeki okul mu, X semtindeki o meşhur okul mu? Tam gün eğitim-öğretim yapan okul mu, yarım gün eğitim-öğretim yapan okul mu? Önceliğinizi belirleyemediniz. Yine de görüşmek istediğiniz okullar listesi hazırlayın. Her türlü alternatifi incelemenizde fayda vardır. Çünkü en başta “ÇOCUĞUNUZUN” bölümündeki soruların cevapları olacak okullar, bütün bu alternatiflerin içinden çıkacağını unutmayın.

Devlet ya da özel okul tercih ederken çocuğunuz ile ilgili analizi çok iyi yapmış olmanız gerekir.

Çocuğunuzun özellikle özel ilgiye ihtiyacı varsa özel okul tercihlerinizi ön sıralarda tutabilirsiniz. Özel ilgiye ihtiyacı olan çocuklarınız için ise özellikle butik özel okulları tercih etmenizde ayrıca fayda vardı

Doğan Cüceloğlunun deyişi ile “geliştiren aile” ortamında çocuğunuzu yetiştiriyorsunuz. Öyleyse anne-baba olarak en önemli amacınız çocuğunuzun “yaşam başarısını” yakalamasıdır. Çocuğunuzun muhteşem potansiyelini ortaya çıkaracak ilk 6 yıllık birikimi de oluşturdunuz. Konu bonsai ağaç başlığında detaylı anlatıldı.Yazıya buradan ulaşabilirsiniz. Çocuğunuzun özgüveni fazla, kendi kendine iş başarabilme yetisini de kazanmış, anne-baba olarak da dersleri ile ilgilenebileceksiniz o zaman devlet okulu tercihinizi ön sıralara almanızda fayda var.

NOT: Ülkemizdeki devlet okullarındaki bütün sorunların maddi imkânsızlıklardan kaynaklandığını aklımızın bir köşesinde her zaman tutalım. Özel okula ödenen paranın yanında çok küçük aylık bağışlarla mahallemizdeki devlet okulunu da dünyanın parasını ödediğimiz özel okullar gösterişine ulaştırabilirsiniz.

6. OKULU GEZİN: Okulları gezerken dikkat edeceğiniz kriterlerinizi önceden planladınız. ÇOCUĞUNUZUN bölümündeki sorulara çok ayrıntılı cevaplar vermenizin sebebi bu kriterleri belirlemektir. Okulun fiziksel görünümü, güvenlik, beslenme, tuvaletler vb ile ilgili olmazsa olmazlarınızı ve olmasa da olurlarınızı ayrıntıları ile düşünmüştünüz. Okulu gezerken kriterlerinizle ne kadar uyuştuğuna dikkat edin.

7.OKUL KÜTÜPHANESİNİ GEZİN: Kütüphanesi zengin bir okul çocuğuna okuma alışkanlığı kazandıracağını taahhüt ediyordur. Amerika’da yapılan araştırmalarda, kütüphanesi iyi olan okullardaki öğrencilerin daha çok bilgi öğrendiğini, daha iyi notlar aldığını ve standartlaştırılmış testlerden bu imkana sahip olmayan çocuklardan daha yüksek puan aldığı görülmüştür.

Okuldaki okuma programlarına verdikleri önemi öğrenin.

8.OKUL YÖNETİMİ İLE İLGİLİ BEKLENTİLERİNİZİ BELİRLEYİN:

  • Çok çok aşırı disiplinli, sadece sınav merkezli düşünen bir yönetim mi?
  • Sosyal beceri ve faaliyet ağırlıklı bir yönetim mi?
  • vb vb…

Okul gözlemlerinizde yeri geldiğinde okul yönetiminin hal ve hareketlerini gözlemleyin. İletişim bilinci gelişmiş bir yönetici okuldaki öğretmen ve öğrencileri ile bütün olmayı seçen kişidir. Sabah işyerinde çalışanlarının hepsine “günaydın” diyerek “umurumdasınız, benim için değerlisiniz” mesajı veren yöneticinin olumlu etkisi dalga dalga okulda yayılır. Müdürden öğretmene, öğretmenden öğrenciye, öğrenciden aileye…

Gözlemlerinizde “bireysel farklılıkların önemsendiği bu farklılıkların köreltilmemesi için öğrenci merkezli bir yönetim anlayışı”  ve çocuğunuzun kişiliğine en uygun “okul yönetimi” olmasına dikkat ediniz. Çocuğunuz çok duygusal, baskıya çok fazla gelemiyorsa aşırı disiplinli, sınav merkezli düşünen bir yönetim çocuğunuzun var olan özelliklerini köreltir.

9. REHBERLİK HİZMETİ: Okul yönetimi ve rehberlik servisi tarafından aileleri bilgilendirecek seminerler, çocukların durumuyla ilgili düzenli yapılan bilgilendirme toplantıları çalışmalarının yapılıp yapılmadığına çok dikkat edilmelidir.

10. YABANCI DİL:

  • Okulda kaç yabancı dil olduğu,
  • Yabancı dillerin hangi yöntemlerle öğretildiği,
  • Yabancı öğretmenlerinin olup olmadığı,
  • Yabancı öğretmen varsa diplomasını hangi alanda aldığı

ile ilgili sorularınızı açık ve net olarak sorunuz.

11. TEKNOLOJİK ALT YAPI: Sınıfları gezin. Bu sınıf gezilerinde teknolojinin yeterli kullanılıp kullanılmadığı kontrol edilmeli. İstanbul’da birçok devlet okulunda velilerin desteği ile sınıflarda projeksiyon, bilgisayar, akıllı tahta bulunmaktadır. Okul yapı olarak pek çok donanıma ve muhteşem teknolojik imkânlara sahip olabilir. Ancak o donanımı çocukların eğitiminde kullanma yeterliliğine sahip öğretmenler yoksa bütün o malzemeler gösterişten başka bir işe yaramazlar.

12. OKULUN KONUMU: (SERVİS) Ulaşım büyük bir sorundur. “En iyi okul eve en yakın okuldur” diye bir düşünce vardır.

Ev ile okul arasındaki mesafe uzaksa servisle gidip gelebilecek mi? Gönül ister ki çocuklarımız yakın okullara gitsinler ve servis problemleriyle uğraşmasınlar. Servis konusu çoğu zaman içinden çıkılmaz sorunlar yumağı olarak anne babaları zorlar.

Servisli bir ulaşım yöntemi kullanılacaksa servis ile ilgili bütün dikkat etmeniz gereken soruları da hazırlamış olun.Örneğin servis şirketi ve personeli ile ilgili

  • Servisin güvenilir olup olmadığı,
  • Servis şirketinin ismi, bilinirliği,
  • Servis araçlarının kaç yıllık oldukları,
  • Servis şoförlerinin yeterliliği ve güvenilirliği,
  • Servis şirketinin ne kadar süredir o okulla çalıştığı, referansları,
  •  Servis elemanlarının ne kadar süre ile o şirkette çalıştıkları,

Serviste bir gözetmen var mı? Özellikle ilköğretim birinci kademedeki (5.sınıf sonuna kadar) çocukları taşıyan servis araçlarında mutlaka bir ya da iki gözetmen bulunmalı. Çocukların servise binmeleri ve inmeleri sırasında refakat etmelidir. Okulun çalıştığı servis şirketinin bunları karşılayıp karşılamayacağını iyi öğrenin.

13. OKULUN EĞİTİM-ÖĞRETİM SAATİ: Tam gün eğitim-öğretim yapan ve sonra etütleri olan bir okul mu yoksa yarım gün eğitim öğretim yapan bir okul mu istediğinizi düşünün.

Anne-baba çalışıyorsa çocuğu okula gönderecek, okul dönüşü karşılayacak kişilere ihtiyacı olduğunu unutmayın.

İkili eğitim-öğretim yapan okulların birçoğunda birinci sınıftan dördüncü sınıfa kadar öğlenci, beşten sekize kadar sabahçı uygulanması yapıldığına dikkat edin. İlerleyen günlerde çocuğunuzun öğlenci olmasının çok çok olumsuzluklarını yaşayacağınızı aklının bir köşesinde bulundurun.

Asıl Unutmamanız gereken ise okul çağı çocuğu aynı zamanda oyun çocuğudur. Oyuna ayırdığı zamanın büyük bir bölümünü artık okulda ve derslerle geçiren çocuk okuldan soğuyabilir.

Yarım gün bir okula gönderip çocuğuma oyun içinde, ders çalışmak içinde zaman kalsın diye düşünebilirsiniz.

Hayır, çocuğum saat üçe kadar okulda kalsın, sonra da etüde gitsin eve bize ders vb çalışma getirmesin diye de düşünebilirsiniz. Yeni müfredat programında evde oldukça fazla performans, proje gibi çalışmalar verileceğini aklınızda bulundurun.

14. OKULUN SINAV SONUÇLARINI GÖRMEK İSTEYİN: Devlet parasız yatılı okul sınav sonuçları, okulun sekizinci sınıftan sonra kaç öğrenci hangi liselere başladığını öğren.

15. ÖĞRETMEN:

Okulun- eğitimin kalitesinden bahsederken asıl en önemli konunun öğretmen olduğunu hatırlayalım. Çünkü en hayati konu sınıf öğretmenidir.  Okulları okul yapan görkemli binalar, faaliyet alanları değildir. O okuldaki eğitim-öğretimi verecek öğretmenlerin niteliği, deneyimi, yeterliliğidir.

Bir öğretmen çocuğu ailesiyle ve çevresiyle bir bütün olarak gören, değerlendiren eğitim hayatına daha baştan doğru şekil veren gerçek eğitmendir.

“Birinci sınıf okutacak öğretmen ile tanışma imkanımız var mı?” diye sorun.

Tanışma imkanı verildiyse öğretmene aklınıza gelebilecek bir çok soruyu sorabilmelisiniz. Öğretmenin dünya görüşü, yaşam standartları, dünyaya bakışı sizin çocuğunuzu birebir etkileyeceğinin farkındasınız. Çocuğunuz için gün gelecek anne-babadan daha bile önceliği olacak  Ne tür müzik dinler ve sever, ne okur,ne kadar sıklıkta sinemaya/tiyatroya gider, birkaç tane beğendiği yazar ismi, hangi üniversiteden ve  bölümden mezun vb sohbet esnasında sormalısınız

Eğitim -öğretim yılı biterken birinci sınıf çocuklarına okuma bayramı vb ad altında gösteri hazırlatıyor mu? Yoksa okuma yazmaya geçme sevincini çocuklara gösteri sorumluluğunu vermeden güzel eğlenceli bir organizasyonla mı kutluyor?

Sizin hayatınızda sizi olumlu veya olumsuz etkileyen öğretmenlerinizi biraz düşünün.

Çocuklarımız okullarda hayata hazırlanıyor. Okulda kendi yaşam deneyimlerini kazanmaktadır. Bu deneyimler olumlu ve olumsuz sonuçlarıyla beraber bir bütündür. Önemli olan ailenin, öğretmenin çocuğun yanında yer alması, sorunlarına karşı dikkatli ve ilgili davranmasıdır.

Doğru eğitimle yoğrulmuş çocuklar kendi çözümlerini kendileri bulma yeterliliğini kazanmış bireyler olurlar. Eğitimin amacı da bu olmalıdır.

16. VELİLERLE GÖRÜŞÜN: Okulun bu yıl beşinci sınıfı okutan öğretmenleri ile ilgili velilerden görüşler almaya çalışın.  El elin aynasıdır asla unutmayın.

16. UZAK DURUN: Çocuklarımıza korkuyu, otoriteye karşı sesini çıkarmamayı, itaat etmeyi, söyleneni sorgusuz sualsiz kabul etmeyi öğreten ortamlardan ve kişilerden uzak durun.

Size sizin çocuğunuzu sokacakları kalıbı anlatan onu nasıl değiştireceklerini anlatan korku kültürünün hâkim olduğu okul yönetimlerinden uzak durun.

17. HER OKUL GÖRÜŞMESİNDEN SONRA SON SORUYU SOR. Bu okul, bu öğretmen, bu çevre benim çocuğumun potansiyelinin geliştirmesine ne kadar katkıda bulunur?

İLKÖĞRETİM kategorisinde yayınlandı. Etiketler: . 15 Comments »

15 Yanıt to “İLKÖĞRETİM OKULU SEÇİMİNDE NELERE DİKKAT ETMELİYİM?”

  1. Blogcu Anne – Bunları okuyun Says:

    [...] İlköğretim okulu seçiminde nelere dikkat etmeliyim? – Kendisi de eğitimci olan ve daha önce Küçüklerin Büyüğü mü, Büyüklerin Küçüğü mü konusunda yorumlarını paylaştığım Ülkü, blogunda okul seçimi hakkında aydınlatıcı bir yazıya yer veriyor. İlginizi Çekebilir:Forum’da neler oluyorBir de tersten bakalımKüçüklerin büyüğü mü, büyüklerin küçüğü mü?Taze çıktı bunlar

  2. Çiğdem Says:

    Offf tam da bugünlerde kafamı arıştıran konu ve çok umutsuzum.Bilgilendirmeniz için çok teşekkürler.Bir eğitmen olarak sizce tam gün eğitim veren mi,yarım gün eğitim veren kurum mu daha iyidir.Ben çalışan bir anneyim ve oğlum 5 yaşında şuan okul ya da öğretmen aramaktayım…

    • ulku Says:

      mutsuz olmanıza gerek yok. bu dönemin keyfini çıkarın. haklısın kararsızlıklar dönemindesin…
      Oğlunu en iyi sen tanıyorsun. Nerede mutlu olur, nerede başarılı olur, onun kişilik özelliklerine göre karar ver. Çalışan annelerin en zorlandığı konu tam gün okul mu, yarım gün okul mu? Koşullarını çok iyi analiz et değerlendir. Çocuğunun okula gidiş ve dönüş saatleri evdekilere ne kadar uyuyor? Evde tek başına mı kalacak? Eğitim kalitesinde değişme olmaz. Ama 6 yasındaki oğlun sabah 8 den akşam 5 e kadar okulda kalabilir mi önce bunu düşün.

      • Çiğdem Says:

        Açıkcası devlet okuluna verirsem evde onu karşılayacak birini bulmam gerekiyor.Özel okul’da böyle birine gerek olmayacak ancak sabah 8 akşam 5 onu yorar mı bilemiyorum.Sabahtan akşama kadar onun için çok yorucu olur düşüncesindeyim.Ancak diğer taraftan evde tanımadığı biriyle ne yapacak ona harcayacağım parayı eğitimi için mi kullanmalıyım.Çok kafam karışık:((

        • ulku Says:

          çiğdem,devlet okullarında da tam gün eğitim var. Etüt-beslenme okulları dısında birçok tam gün eğitim-öğretim yapan okul var. Sabah 8 de başlayıp öğleden sonra 14.30 veya 15 e kadar eğitim yapılıyor. sonrasında 2 saate yakın okulda ödevlerini yaptıkları etütleri var. Yani çocuğunu karşılayacak birine ihtiyacın varsa önceliğin tam gün okullar olsun. ama her sınıfın etütü olmayabiliyor. okulda durumunu acık acık konus etütlü bir sınıfa ver. okullar bir şekilde bağış alıyorlar. evde bakıcıya vereceğin ücret yerine okula bir miktar bağışta bulununursun.

  3. Çiğdem Says:

    Ülkü,önerin için çok teşekkürler,okul araştırmalarımda öncelikli dikkate alacağım konu bu olacak.Bakıcı olayını direk kafadan atarım.Antalya’da yaşıyorum umarım böyle uygulaması olan okullar vardır.Bir de son bir soru okuldan sonra hemen etütte ödevlerini yapması verimli olur mu?arada hiç mi dinlenemiyorlar?Çok mu sorguluyorum bilmiyorum ama bana daha çok küçük geliyorlar,belki de tahminimden çok daha kolay bu tempoya ayak uyduracak ,umarım boşa endişeleniyorumdur…

    • ulku Says:

      Bütün şehirlerde tam gün eğitim-öğretim yapan okul var. Sorgulamak konusuna gelince az bile sorguluyorsun.
      Çocuğunun temellerini sen ilk 5-6 yılda attın. Şimdi çocuğunun var olan özelliklerinin şekillendirilmesi zamanı.
      Tecrübeli, azimli, bilgisini paylaşmayı seven bir öğretmen bulmalısın. Gönlüm ister ki çocuğun sabah erkenden okula gitsin gelsin ve bütün öğleden sonra derse de oyuna da zamanı kalsın. Maalesef yarım gün eğitim-öğretim yapan okullarda birinci sınıfa giden çocuklar öğlenci olmak zorunda kalıyor. Ne oyuna doyuyor ne ders çalışacak zaman yetiyor. Çok büyük bir çelişki ama devlet okullarında böyle bir kanuni uygulama var.
      Çocuğun kaç doğumlu?

  4. Çiğdem Says:

    Ülkü,Efe Nisan 2006 doğumlu ve 2,5 yaşından buyana da özel bir anaokuluna devam ediyor.Anaokulunda çok beklentiye girdim.ilk yıllar beklentimi çok güzel karşıladı.Ancak çocuk büyüdükçe beklentiler de değişiyor.Şimdi ilkokul ve öğretmen için çabalarım.Dediğin gibi en önemli yılları için karar zamanı.

    • ulku Says:

      Efe yi bu yıl mı okula vereceksin?

  5. Çiğdem Says:

    hayır,bu yıl yine anaokuluna devam edecek.Açıkçası o konuda da kararsızım acaba gideceği okulun anaokuluna gitse daha mı iyi olur diye.Okula karar verebilsem:))

  6. Çiğdem Says:

    Devlet okulunda mı öğretmenlik yapıyorsun?

    • ulku Says:

      devlet okulunda öğretmenlik yapıyorum. Gideceği okulun anaokuluna gitmesi tabiki avantaj. Okulu ve okulun öğretmenlerini (ilköğretim) tanıman da kolay olur. Karar değiştirdiğinde yine yeni bir okul arayışına gireceksin. Antalya’da gönderebileceğin okulları belirle. O okullara giden öğrenci velileri ile irtibata geç. gözün o belirlediğin okulların üstünde olsun:)))

  7. Çiğdem Says:

    Yaaa varya devlet okulunda her öğretmen ,senin gibi sabırla cevap verir mi bana acaba diye düşünüyorum bazen:)çıldırmış bu kadın derler mi?Açıkcası benim gibi bir veli öğretmeni rahatsız eder de git o zaman çocuğunu özel okula ver dermi acaba?Dengeyi iyi kurmak lazım:)))

    • ulku Says:

      emin ol bütün devlet okullarıdaki öğretmenler cevap verir. keşke bütün veliler gelip soru sorsa da biz de sabırla cevap versek.

  8. milenyum Says:

    2001 yılında Küçükyalı Özel Çizgim Milenyum Anaokulu ile erken çocukluk dönemindeki çocuklarımızın tüm gelişim alanlarını destekleyerek, bir aile sıcaklığı ve güvenliği içinde mutlu, verimli ve sağlıklı bir ortamda öğrenerek büyümelerini hedefleyerek yola çıktık.

    Birikimlerimizi alandan elde ettiğimiz deneyimlerimizle zenginleştirdik. Yıllar içinde Fenerbahçe ve Çengelköy (Üstün yetenek ve zekâya sahip çocuklara yönelik) okullarımızı da açarak toplam 3 şubeye ulaştık.

    Çocuklarımızın zihnini ayrıntı ile doldurmak yerine, temel kavramlara yönelmeyi, öğrenmeyi kolaylaştıracak yöntem ve eğitim materyallerini ön plana çıkarmayı, çağın gerektirdiği, teknolojiyi eğitimde en etkin kullanarak, yaparak ve yaşayarak öğrenmeyi hayatımızla bütünleştirip, güncel ve kalıcı kılmayı hedefledik.

    Okullarımızdan mezun olan çocuklarımızın akademik, sosyal, sportif ve sanatsal başarıları ile onurlandık.

    Artık çocuklarımızın anaokullarımızda yaşama şansı buldukları ayrıcalıkları ilköğretim düzeyine de taşımanın heyecanını yaşıyoruz. Bilimin ışığında, etik değerleri gelişmiş, birey olmanın sorumluluklarına sahip, araştıran, öğrendiklerini hayata geçirebilen, bilgi ve deneyimlerini paylaşarak kendi ışığını etrafına da yansıtmasını bilen, en az bir yabancı dil bilen, Atatürk’ün bize kapısını açtığı çağdaşlaşma yolunda ilerleyen çocuklarımızı;
    Bizim farklılığımız; öğrencilerimizi etik ve bilimin ışığında geliştirmek, onların araştırmacı olmalarını sağlamak, öğrendiklerini yaşama geçirecek gücü vermek, verdiğimiz bilgi ve deneyimleri çevrelerine yansıtıp kendilerine olan güveni her zaman var etmektir. EĞmeden ve İTmeden EĞ-İT-MEK, MEK’in( Milenyum Eğitim Kurumları) farklılığıdır.

    milenyumilkokulu okulumuz: https://plus.google.com/photos/111387641946174691331/albums?banner=pwa

    detaylı bilgi almak için bize ulaşabilirsiniz 0530 067 8040


Yorum Yapın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

Diğer 403 takipçiye katılın

